0. Przywitanie



Witam na moim blogu!

Mam na imię Tomasz i mieszkam w Bielsku-Białej, stolicy Podbeskidzia.
Jestem absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Już od najmłodszych lat interesowały mnie tematy techniczne, dlatego obecnie zajmuję się:
  • projektowaniem maszyn i urządzeń, 
  • modelarstwem RC (samoloty i szybowce), 
  • projektami Arduino.
Dodatkowo od 2015 roku pasjonuję się pojazdami elektrycznymi i to właśnie nim będzie poświęcony mój blog.
Dzięki ciągłemu i szybkiemu rozwojowi techniki, pojazdy elektryczne z roku na rok stają się coraz bardziej popularne.
Osobiście nie mam żadnych złudzeń, że w niedalekiej przyszłości, staną się one podstawą naszego transportu.
Dzisiejsza technika otwiera ogromne możliwości dla konstruktorów i przyszłych użytkowników, dlatego postaram się wykorzystać te możliwości a poprzez prezentację swoich pomysłów i konstrukcji, spróbuję zainteresować tym tematem, także Was.
W związku z powyższym, zapraszam do lektury!

Komentarze